اخبار وبسايت=پست ثابت

اين جهاني كه همه ش مضحكه و تكراره !! تكه تكه شدن دل چه تماشا داره ..!! =حسين پناهي=

سكوت سرشار از ناگفته هاست...=مارگوت بيكل=


متن كتاب رمان دالان بهشت نوشته ي نازي صفوي

نگاهي به اثر آنك انسان اثر فردرش نيچه

فيلم رستگاري از شاوشنك



              برگزيده ي جشنواره سال  92           

بپیچ ای تازیانه! خرد کن...

بپیچ ای تازیانه! خرد کن، بشکن ستون استخوانم را
به تاریکی تبه کن، سایهٔ ظلمت
بسوزان میله‌های آتش بیداد این دوران پر محنت
فروغ شب فروز دیدگانم را
لگدمال ستم کن، خوار کن، نابود کن
در تیره چال مرگ دهشت‌زا
امید ناله سوز نغمه خوانم را
به تیر آشیان سوز اجانب تار کن، پاشیده کن از هم
پریشان کن، بسوزان، در به در کن آشیانم را
به خون آغشته کن، سرگشته کن در بیکران این شب تاریک وحشت‌زا
ستم‌کش روح آسیمه، سر افسرده جانم را
به دریای فلاکت غرق کن، آواره کن، دیوانهٔ وحشی
ز ساحل دور و سرگردان و تنها
کشتی امواج کوب آرزوی بیکرانم را با وجود این همه زجر و شقاوت‌های بنیان کن
که می‌سوزاند این‌سان استخوان‌های من و هم میهنانم را
طنین افکن سرود فتح بی چون و چرای کار را
سر می‌دهم پیگیر و بی پروا! و در فردای انسانی
بر اوج قدرت انسان زحمت‌کش
به دست پینه بسته، می فرازم پرچم پرافتخار آرمانم را

از غم نامردمي ها بغض ها در سينه دارم....

از غم نا مردمی ها بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

خالی از خودخواهی من برتر از آلایش تن
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

عشق صدها چهره دارد عشق تو آینه داره
عشق را در چهره آینه دیدن دوست دارم

در خموشی چشم ما را قصه ها گفتگوست
من تو را در جذبه مهراب دیدن دوست دارم

من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

از غم نا مردمی ها بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

گزیده از بایدها و نبایدهای زندگی:

· کسی را که به توامیدوار است نا امید نکن.
·اگر میخواهی راحت باشی کمتر بدان واگه میخواهی خوشبخت باشئ بیشتر بخوان.
·تا پایان کار از موفقیت درباره آن با کسی صحبت نکن.
· برای حضور در جلسات حتی یک دقیقه هم تاخیر نکن
· قبل ازعاشق شدن ابتدا فکر کن که آیا طاقت دوری، جدایی و سختی را داری یا نه ؟؟
· سکوت تنها پاسخی است که اصلا ضرر ندارد.
· نصیحت کردن فقط زمانی اثر دارد که 2 نفر باشید.

ادامه نوشته

ناچار

بناچار بايد شروع ميكرديم كه كرديم

كتاب قبلي ما به دلايل زندان نگاشتي هايش درش تخته شد يا برگهايش را مثل كندن پر پرندگان كنند .

عجيب نيست ما ادامه ميدهيم با آدرسي تازه تر چكار ميشه كرد اما زنداني نگاشتهايمان را در برگي كه خارج از زندان است مينگاريم تا مبادا درمان را گل بگيرند...

بناچار وبلاگي خارج از زندان ساختيم....

وبلاگ خارج از زندان من

بايد نوشت...آغاز سخن

گويند نوشتن را بايد آغاز كرد با هر دردسري كه دارد و ندارد...

توانستن و ننوشتن جرم است ،جنايت است دانستن و نگفتن،اما چه كنيم اينجا گويند قلم ها در زنجيرند و ما نيز ناگذيريم زنداني وار بنويسيم....

آري هموطن اينچنين شد كه بايد نوشتن را آغاز كرد بايد نوشتن بايد گفت....